הפרשן אריה זיסמן: "היום רואים מה הביא את הניצחון"

אסתי פלד No Comments on הפרשן אריה זיסמן: "היום רואים מה הביא את הניצחון"

עורך החדשות של "יתד נאמן", אריה זיסמן, לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" על ההסתה של לפיד: "הוא שתק במערכת הבחירות, כי הוא חשב שאולי יהיה לו סיכוי ללכת עם החרדים במידה ונתניהו לא ינצח. אולי היחס הנכון כלפיו הביא את הניצחון"| האזינו

צילום: מוישי קאהן
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עורך החדשות של 'יתד נאמן' אריה זיסמן שוחח עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" על ההסתה של לפיד נגד החרדים, ושיתף תובנות שיכולות לשפוך אור על ניצחון הימין בבחירות.

"ההתנהגות של לפיד מפליאה מאד. במהלך הבחירות הוא ניהל קמפיין ממלכתי. הוא דיבר רק לא ביבי. עכשיו הוא עזב את ביבי והתחיל לדבר נגד החרדים. עבר מרל"ב לרל"ח", פתח זיסמן.

"במהלך הבחירות כמעט לא היה נושא חרדי על הפרק. הוא שתק במערכת הבחירות, כי הוא חשב שאולי יהיה לו סיכוי ללכת עם החרדים במידה ונתניהו לא ינצח".

"אז, תקפו את גפני שהוא לא מדבר נגד לפיד, הוא אמר שהוא הולך רק עם המסורתיים, אבל זה נתן תקווה ללפיד שאולי יש מה לדבר עם החרדים, ולכן לפיד לא דיבר נגד חרדים אז. הרבה הסתה נגדנו נמנעה" הסביר זיסמן.

"היום שאני מסתכל אחורה רואים שגפני הצליח למנוע את ההסתה שרואים היום. מי יודע אם הייתה הסתה נגדנו אולי לא היינו מנצחים בכלל" שיתף עורך החדשות של יתד נאמן.

על המהומות באקווריום של ראש הממשלה אמר: "זה מקום שיוצר סכסוכים. כולם רוצים להיות קרובים. עכשיו זה מתחיל עוד לפני שהוא ראש ממשלה בכלל. נתניהו עוסק עכשיו בפירוק והרכבה של הלשכה שלו. זה דפוס פעולה לא טוב. הוא רוצה לנקות את הלשכה ממדליפים. אנחנו זוכרים את זה עוד מכהונתו הראשונה".

"תמיד שיש הסתה עולה הדילמה האם להגיב ולהעצים או לשתוק. אחת הסיבות שבנט נפל זה כי ממשלתו פעלה בניגוד לרצון בוחריו. אם הממשלה הזו רוצה לשרוד היא חייבת לקיים את מה שהיא הבטיחה. צריך ללכת עם מה שהבטיחו אבל בלי התרסה, גם אם תהיה הסתה".

האזינו לריאיון המלא:

 



0 תגובות